بررسی پیپ و اخبار دنیای پیپ

آموزشی

سیگار برگی که وینستون چرچیل میکشید

سیگار برگ چرچیل

وینستون چرچیل در دو دوره نخست‌وزیر بریتانیا بود: اولین بار از سال 1940 تا 1945، که در دوران جنگ جهانی دوم نقش مهمی ایفا کرد، و دومین بار از 1951 تا 1955.

گفته می‌شود او در طول زندگی خود تقریباً 250 هزار سیگار مصرف کرده است، یعنی به طور متوسط روزانه 10 عدد! علاقه او به سیگار، به زمانی برمی‌گردد که در حدود سال 1895، در سن 21 یا 22 سالگی، به هاوانا در کوبا سفر کرد تا شاهد نبردهای اسپانیا با گروه‌های مسلح کوبایی باشد.

چرچیل به سیگارهای مادورو با اندازه بزرگ علاقه داشت، اما جالب اینجاست که اغلب آنها را تا نیمه می‌کشید. اگر شما هم طرفدار سیگارهای بزرگ هستید، ممکن است بخواهید به بخش خرید سیگار برگ نگاهی بیندازید.

جیم اسپنسر، کارشناس حراجی هانسونز، درباره یکی از سیگارهای باقی‌مانده از چرچیل می‌گوید: «این یک قطعه باورنکردنی از تاریخ است و فرصتی برای داشتن سیگاری است که یکی از بزرگترین رهبران سیاسی تاریخ آن را کشیده. سیگار واقعاً نماد چرچیل بود، چرا که در بیشتر عکس‌ها، سیگار در دست داشت.»

چرچیل به‌طور معمول روزانه بین هشت تا ده سیگار می‌کشید. اما او عادت داشت که آنها را تمام نکند و بگذارد خاموش شوند تا بعداً بتواند روی آن‌ها بجود. به همین دلیل، سیگارهای او اغلب مچاله و خشک می‌شدند.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید

منبع:[رادیو اسموک]

مشاهده بیشتر

مدیریت

بیوگرافی مدیر کل وبسایت بررسی اخبار دنیای پیپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا